צימרים במירון > מאמרים > השכרת צימרים בצפון

השכרת צימרים בצפון – פתרון אולטימטיבי לשקט הנפשי שלכם

כמה כיף לדעת שישנו פתרון מושלם עבור זוגות ומשפחות המבקשות לערוך מידי פעם חופשה בראש שקט. השכרת צימר בצפון, מאפשרת לכם לשים את בעיות חיי היום יום בצד, ולהנות מחוויה יוצאת דופן המנקה את הראש והנפש. חופשה בעלת מספר ימים בצימר בצפון, תאפשר לכם לחוות את המזג אוויר הנקי הקיים שם וכן להנות ולהתפעל מנופים עוצרי נשימה משמימים!

חופשה בצימר או חופשה במלון?

חופשה בצימר שונה יותר מחופשה במלון. חופשה בצימר משווה אווירה אינטימית ורומנטית, בניגוד לחופשה במלון, ששם קיימת תנועה מתמדת של אנשים בכל רגע נתון. חופשה בצימר ניתן להזמין לזוג או למשפחה. ניתן לשכור יותר מצימר אחד, במידת הצורך. השכרת צימר כוללת בין היתר, שימוש במתקני המקום, כגון, סאונה וג'קוזי, וכן כוללת ארוחות שונות במשך היום.

כאשר שוכרים צימר בצפון, כדאי ומומלץ לצאת ולטייל באזורים שונים של הצפון. ניתן להנות ממסלולים שונים, ביניהם, שביל ישראל ושבילי קק"ל, ניתן לערוך מנגל ביערות שטח, ניתן להנות מקברי צדיקים במירון ובגליל, וכן להנות מרפטינג אתגרי בנהר הירדן.

צימרים במירון בהתאמה לקהל דתי

הייחודיות של השכרת צימר במירון, היא בכך שמירון בעלת אופי דתי ונותנת מענה מספק לקהל זה. במירון, ישנו הקבל של רבי שמעון בר יוחאי, המהווה מוקד עלייה רב לקהל דתי, המבקש להשתטח ולהתפלל ולבקש בקשות שונות מקבר הרשב"י. בנוסף, קיימים בתי כנסיות ומקוואות רבים, המשמשים בנקל, קהל דתי וחרדי מכול המינים והסוגים. כמו כן, ניתן להנות בשבתות וחגים מטיולים רגליים בסביבת הצימר במירון מבלי לחשוש מחילול שבת או חג חלילה.

 

השכרת ציוד לאירועים משפחתיים בצפון

במידה והנכם שוכרים או מעוניינים לשכור צימר או מספר של צימרים למשפחתכם ואתם מעוניינים לערוך אירוע משפחתי כאשר תשהו שם, כדאי לדאוג לציוד מתאים אשר בעזרתו תוכלו לערוך את האירוע המשפחתי שלכם בצורה הטובה ביותר. ישנם יערות ופארקים וגינות שונות במירון ובאזורי הצפון, אשר בהחלט ניתן לערוך בהם אירועים משפחתיים מכל סוג ולהנות מהנופים המהממים השוררים במקום.

אין זה משנה היכן אתם נמצאים, בין אם זה ביער או בפארק גדול, בכול מקום בו תבחרו לערוך את האירוע המשפחתי שלכם, תוכלו לבחור להיעזר בחברה להשכרת ציוד לאירועים, אשר תגיע עד אליכם עם הציוד הדרוש ותתקין ותסדר לכם אותו כמו שצריך.

ציוד שניתן לשכור ולהנות ממנו מחברה להשכרת ציוד לאירועים, יכלול בין היתר:

  • כסאות להשכרה
  • שולחנות להשכרה
  • פינות ישיבה ופופים להשכרה
  • אוהלים להשכרה
  • מפות וכלי אוכל להשכרה
  • ציוד קריוקי ושמע להשכרה
  • ועוד..