צימרים במירון > מאמרים > וילות בגליל העליון

וילות בגליל העליון

חופשה בצפון היא חופשה ללא פקקים, עם ירוק מסביב, אויר צח וזמן איכות בשפע. אם הגיע הזמן לצאת לפסק זמן משגרת החיים, למנוחה או לגיבוש משפחתי, חופשה באמצע השבוע או בסוף השבוע בוילות בגליל העליון הן פתרון מושלם, לנופש קסום הן בחופשה זוגית והן בחופשה משפחתית.

סוג החופשה

אז החלטתם לצאת לחופשה בוילות בגליל העליון ועכשו עליכם להחליט האם החופשה משפחתית או זוגית/רומנטית ולעיתים, על מנת להקל על התקציב, אף חופשה קבוצתית (כמה משפחות). לאחר שתדעו לאיזו סוג של חופשה אתם יוצאים יהיה הרבה יותר קל לבחור את סוג הוילה ובעיקר את גודלה. מבחר הוילות הוא גדול וגדל כל יום, כל וילה היא ייחודית הן בגודלה והן בפינוקים המוצעים.

מיקום הוילות

וילות בצפון פזורות בגליל העליון המערבי, מרום הגליל והגליל העליון המזרחי, באזור ייחודי מהמם בשילוב אוויר פסגות צח וקרבה לטבע. ישנן וילות מבודדות באזורים שקטים, שאף מתאימות למסיבות כגון מסיבת רווקים/ות. מרבית הוילות נמצאות באזורים בהם הנוף עוצר נשימה ומוקפות בחורש ים תיכוני ירוק, חופשה כפרית בחבל ארץ קסום ומיוחד.

אטרקציות

במרחבי הגליל העליון תוכלו להנות גם מחוץ למתחמי הוילות במגוון אטרקציות ואפשרויות בילוי הכוללים מסלולי טיולים מרהיבים, שמורות, מסלולי אופניים, פעילויות מים מאתגרות, ספורט ימי, רפטינג, קיאקים, טיולי ג'יפים, חוות סוסים, חרמון בימי החורף הקרים והכנרת לימי הקיץ החמים, אתרי היסטוריה, קברי צדיקים, מרכזי מבקרים, יקבי יין, מגוון רחב של מסעדות מכל הסוגים ועוד ועוד.

לפנק, לפנק, לפנק

הן ספק שחופשה בוילות בצפון היא חוויה בלתי נשכחת. הוילות יוקרתיות ומפוארות וכוללות במתחמן מגוון ענק של פינוקים. בתוך מרחבי הוילות תוכלו לפגוש בעיצוב פנים מרהיב ביופיו ורהיטים חדשים הנותנים תחושה ביתית. בכל וילה ישנם מסכי ענק, מערכת קולנוע ביתית, מערכת קריוקי, חדרי שינה מרווחים, סאונה, ג'קוזי, בריכה (מחוממת לימי החורף), ערכת קריוקי, מטבח מאובזר, משחקי שולחן, עמדת ברבקיו, חצר מרווחת ומצוידת בריהוט גן עדכני ועוד.

ובכן, מי לא חולם לגור ולו לכמה ימים בסוג של ארמון עם שלל פינוקים? וילות בצפון יספקו לכן חוויה בלתי נשכחת בזכות הוילות המיוחדות והאווירה המדהימה שתוכלו למצוא רק בצפון.

בחופשה משפחתית הילדים יפיקו את המקסימום הן במתחם הוילה והן מהאטרקציות שמסביב וגם בחופשה רומנטית של רוגע ושלווה. רק מנופש בוילות בגליל העליון תחזרו מלאים בזכרונות וחוויות ומיד תקבעו תאריך לחופשה הבאה.

אז למה אתם מחכים... הוילה שלכם לחופשה הקרובה נמצאת כאן.